პრეზენტაცია
მოსწავლეები წარმოადგენენ ნაშრომს აკაკი წერეთლის ლექსის ირგვლივ.
გაკვეთილის თემა:" რაც არ იწვის, არ ანათებს"
გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
| აკაკი წერეთელი-"რაც არ იწვის, არ ანათებს" |
საგანი/პედაგოგი
| ქართ. ლიტ-რა/ნინო ჩუტკერაშვილი |
სწავლების საფეხური/კლასი
| მე-11 |
მოსწავლეთა პროფილი
|
20 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ლექსის პრობლემატიკის ამოცნობა
|
გაკვეთილის მიზანი : შედეგები: |
1. საპრეზენტაციო უნარის განვითარება;
2.მსჯელობის უნარის განვითარება;
3.წერის უნარის განვითარება.
. წინასწარ განსაზღვრავს საჯარო გამოსვლის მიზანს;
. მკაფიოდ, ნათლად და გასაგებად აყალიბებს განსახილველი საკითხის არსს, პრობლემის განმსაზღვრელ ასპექტებს და საკუთარ მოსაზრებას;
. ამოიცნობს და მართებულად იყენებს აუდიტორიაზე ზემოქმედების სხვადასხვა ხერხს: გულწრფელობასა და პირდაპირობის ეფექტის შექმნა, ფაქტებითა და არგუმენტებით იერიში;
. მოსწავლე წერს მხატვრული ნაწარმოების ანალიზს;
. განსაზღვრავს ნაწარმოების თემას და იდეას;
. მოცემული თემის ირგვლივ მოიძიებს, აფასებს და შეარჩევს შესაბამის წყაროებს, ლიტ-ულ პარალელებს;
. განიხილავს ნაწარმოებში ასახულ პრობლემას.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
სწავლის პროცესი.წარმატების კრიტერიუმის განსაზღვრა.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და რესურსები
|
სახელმძღვანელო. დაფა. ცარცი. რუკა.
|
შეფასების ფორმა | მასწავლებლის დაკვირვება მოსწავლეთა აქტივობასა და ქცევაზე; მასწავლებლის დაკვირვება მუშაობის პროცესზე. |
პრეზენტაციისთვის მზადება
პრეზენტაცია
მოსწავლე ქმნის ჩანახატს აკაკი წერეთლის ლექსის მიხედვით
პრეზენტაციის შეფასების ჰოლისტური ცხრილი
კრიტერიუმები | შეფასება |
საკითხი ზუსტად და ამომწურავად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია დაცულია; რეფერენტი ზედმიწევნით კარგად ფლობს საპრეზენტაციო მასალას, რომელიც შეიცავს ორიგინალურ დაკვირვებასა და თვითმყოფად შეფასებებს;ფლობს აუდიტორიას,ყოველთვის ადეკვატურად რეაგირებს მის რეაქციებზე; ეფექტიანად იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხების ფართო სპექტრს (სლაიდშოუ, ჰენდაუთი, პლაკატი, დაფა და ა.შ.) | ძალიან კარგი |
საკითხი ამომწურავად არის გადმოცემული;ტერმინოლოგიურად გამართულია;შეცდომები უმნიშვნელოა; რეფერენტი დამაკმაყოფილებლად ფლობს საპრეზენტაციო მასალას;კრიტიკულად აფასებს განსახილველ საკითხთან დაკავშირებულ მოსაზრებებს, გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაქტს ამყარებს მასთან;ადეკვატურად იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხებს. | კარგი |
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია ნაკლოვანია; რეფერენტი ფლობს საპრეზენტაციო მასალას, მაგრამ აქვს მცირე შეცდომები; იშვიათად ამჟღავნებს კრიტიკული აზროვნების უნარს; ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ ზოგჯერ უშედეგოდ; უმართებულოდ იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხებს. | დამაკმაყოფილებელი |
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია არასწორია; მასალა გადმოცემულია ნაწილობრივ; არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა,პასუხი მოიცავს წაკითხული ინფორმაციის გაუაზრებელ გამეორებას; რეფერენტი პერიოდულად ცდილობს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობას, მაგრამ არ იცის, როგორ მოახერხოს ეს;ძალზე იშვიათად ან არაადეკვატურად იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხებს | არადამაკმაყოფილებელი |
პრეზენტაცია არ შეესაბამება საკითხს, ტერმინოლოგია არ არის გამოყენებული, ან არ არის შესაბამისი; გადმოცემული საკითხები არსებითად მცდარია;პრეზენტაცია ძალზე ბუნდოვანი და არაინფორმაციულია; მსმენლებს უჭირთ აზრის გამოტანა;რეფერენტივერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან,ლაპარაკობს გაურკვევლად; არ იყენებს ვიზუალიზაციის საშუალებებს. | სრულიად არადამაკმაყოფილებელი |
მასწავლებელი: ნინო ჩუტკერაშვილი
No comments:
Post a Comment